Minnosunannesiiii Kızlar doktorum KESİN kız dedi ama alışveriş içinde 18. Haftaya kadar BEKLE dedi. Fena ikilemde kaldım. Sizce beklemeli miyim alışveriş yapmalı mıyım 😇
CanselUrgnc Minnosunannesiiii banada 17 haftada kız dedi ama net değil dedi ben duramadim aldım bugün kontrol var inşallah değişmemiştir cinsiyeti 😃
Papatya-Kokusu Minnosunannesiiii bence bekle 14te %95 erkek hatta erkek dedi çıkıntı gösterdi ama meğersem kızmıs 18de öğrendik 😂
dml33 Minnosunannesiiii bekle cnm 15de banada kız dedi 18de kesin kız dedi daha belirgin oluo galiba 😂
tugcesari Bende 12.haftamda öğrendim kızım olacak insallah 🥰🥰 doktorum kesin dedi pazartesi tekrar gidecegim o zamanda bakarim dedi bende çok sabirsizlaniyorum alisveris yapmak için
lunam Bana da 14+3te kız demişti ama kesin olmadığı için bekledim. Hatta nolur nolmaz diye detaylıyı bekledim 😁 ama dün 22+0da emin olduk şükür, minnoş bir kız geliyormuş 🥰