sareninannesiiiii merhabalar 30 haftalıkken ilk aşımı oldum hiç bir sorun yaşamadım kolum bile ağrımadi desem yeridir 36 haftada da 2. Dozunu oldum onda da bir şey olmadı şuan 39 haftaligim bebisi bekliyorum bebeğin sağlık durumu da gayet iyi bir sıkıntı yok ama şöyle de bir şey var bunyeden bünyeye de değişiyordur muhakkak herkesin düşüncesi farklı …