hayathayal Eşimin motoru var onu kullanıyoruz ulaşımda. Bugün doktora sordum binme dedi. Son aylarda binersin dogumunda kolaylasir dedi. Aranizda binen varmi? Aslinda bizimki scooter motor ve yavas gidiyoruz. Minibuse binsem o bile daha cok salliyor 😥😔
Songulcuk27 Ben hamile kaldığımdan beri hem araba hem motoru var eşimin ısrarla motorla gezmek istiyorum bi sorun olmadı olmazda inşallah odaha havalı çünkü vücudum yanıyor 😔
Lvns Doguma 9 gun var ilk gunden beri her gun motor ustundeyim herkes binme diyor ama sakinan goze cop batar bence. Doktorunda ziplatma olayindan dolayi dogumu tetikleyebilir diye binme demistir kasislerde felan dikkatli ol tabi bi sure langur lungur surmesin esin cok ziplamaman lazim .. ben son gunlerdeyim artik sirf cocuk dogsun diye kasis masis demeden basip geciyrum hoplaya ziplaya 😁 ama tik yok 😁
hayathayal Lvns 15.haftaligim ondan olmaz dedi son aylarda binersin dedi. Otobüslede sicakta daha kotu..
Gulyllu Bende ilk hamileliğimin 4. Ayında Bodrum’da iki gün üst üste ATV binmiştik eşimle ama bütün gün üzerindeydim nerdeyse 3. Gün aşırı kaşık ağrılarım olmuştu ve doktor cok kızmıştı cahilliğinize veriyorum diye 🙈 Şimdi garajda iki tane yatıyor yaklaşmadım bile ☺️
Mrvesn Tüm hamileliğimi motor üstünde geçirdim üstelik kendim sürüyorum ☺️ 39+4 üz hiç bir problem yok. İlk aylarda düşük tehlikesi varsa doktorlar önermiyor ama onun haricinde binilebilir bence..
DilanKocc Eşiminde motoru var hemde yarış motoru 1200rr 6 aya kadar binebilirsin ama 6 aydan sonra binme demisti. Kaynımında vespasi var kucuk ufak bir motor arada sirada markete veya carsiya gitmek icin kacamak yapip biniyorum yavas suruyorum bir sorun olmuyor valla