minnosannesiii Merhaba kızlar yaklaşık 2 saattir kasıklarıma adet sancısı gibi sancı vuruyo dizlerime bacaklarıma bile etkiliyor bu doğum sancısı olabilir mi 39+2 yim
Zarinzemzem minnosannesiii sancilarini geldiginde Kac dakka süriyor birde kaç dakka da bir sancin var ? Sicak bir suda otur 30-45 dk duşunu al cik eğer yalanci sanciysa durur gerçekse devam eder . Bide sicak suda oturma acilmaya çok yardimci olur sancin varsa
minnosannesiii Aycaaa571 yani ağrıdan uyuştum sanki nerden geldiğini çok kestiremiyorum bide karnım taş gibi oldu
minnosannesiii yamacinannesii yalancı sancıymış gittim de doktora bişey cıkmadı bugünde doğuramadık malesef 😂
Selver07 Postu şimdi gördüm ama 1 saattir bende de bebek çok hareketli ve aşırı derecede rahmime vuruyor sızlıyor bu sancı olabilir mi hiç çekmedim ilki de sezeryandı bilmiyorum korktum