Merve_0109 Ne yani doğuraca mı daha 37 haftalığım ve inanılmaz bir bel ağrım var simdik addet sancısına benzer bir sancida var tatlı tatlı vuruyor 😳😳😳😳
nevarneyokk Merve_0109 Nişan doğumdan hemen önce de gelebiliyor 1 hafta önce de . Doğum yakın demek :)
Edacevik Merve_0109 benimde dün gece geldi ve bütün gece gelmeye devam etti kan değildi değisik hafif bel ağrım var bekliyoruz 39+5
Deletedmom93428 Merve_0109 37. Haftamda nişanım geldi kasık ağrım vardı 1 cm de açılmam vardı doğuramadım 39+5 de sezeryan oldum söyleyeceklerim bu kadar 😁😁😁
Merve_0109 Rmysa06 Evet ilk o yüzden çok korkuyorum dün sancılarım çıktı 3 cm açıklık vardı eve gönderdi doktor bu sabahta nişanım geldi
Merve_0109 nevarneyokk Ayyy inşallah bugün olur dün zaten bütün gün acildeydim 3 cm açıklık olmuş sancılar var ama düzensiz dedi doktor eve döndüm sabahta böyle birseyle karşılaştım 😳
Merve_0109 Edacevik Benim 3 cm açıklığım var dün sancidan acile gittim doktor yatış vermek istedi ben kabul etmedim eve döndüm sabahta böyle birseyle karşılaştım çok korku ve heycan var 🤦
Nazlimmm 40+0 selam dün öğlen nişanım geldi gecede geldi sancım ara ara var dün belim ve sırtım çok agriyodu bakalım 2 gün öncede gittiğimde 2 cm açılma var dedi yatış verecekti eve gelmek istedim
Merve_0109 Nazlimmm Bende dün gittim 3 cm açıklık varmış banada yat dedi ben kalmak istemedim bakalım
Nazlimmm Merve_0109 ne yapsak ya bilemedim hareket yapıyorum sıcak duş aldım suya oturdum dün biran önce almak istiyorum kucağıma son günler ne kadar zormuş beklemek
momofcherry kizlar benimde çatı muayenem de 1 cm açıklıgım oldugunu söyledi doktorum ertesi günü kahverengi sümüksü bisey geldi ama kan yoktu acaba nişanim mi geldi yoksa muayeneden kaynakli bisey mi
Mujde0808 momofcherry muayeneden de kaynakli olabiliyor benim de 18 gun once gun boyu kahverengi jel hibi geldi kac defa ama hala dogurmadim nisan oldu mu 2.3 gunnicinde dogum oluyo genelde. 😬
Valeria momofcherry muayeneden sonra ertesi güne kadar açık pembe renkli bi lekelenme olabilir demişti benim doktorum.
2prens-annesii Merve_0109 Benimde 11 gün oluyor nişanın geleli 1 cm açıklık vardı en son bugün hastaneye gidicem bakalım normal mi doğurcam sezeryan mı bilmem 😣 40+3 oldum 😑