Zlemmm Hanimlar merhaba.Ben 28 hafta 6 gunluk gebeyim.Benim bebegim cok hareketli deil normal mi ya.Ben cok uzuluyorum
Symylldz Zlemmm merhaba canım üzülecek bir durum yok bebeğin sağlıklıysa çok hareketli olmaması seni üzmesin arada pıt pıt etmesi bile dünyalara bedel sen bi hamişsin mutlu olman lazım 🤗
Zlemmm Symylldz ay o kadar iyi geldi ki konusmaniz cok mutlu oldum.Siz cok mutlu olun emi.🥰🤲Cevrem hep bebegim cok hareketliydi felan diye anlatinca ben uzuluyorum hani bi gariplik mi vr diye