Eylulykdz ben sizden daha beterdim aşıdan iğneden kan vermekten herşeyden korkuyorum. Ben kendi isteğimle sezeryan oldum normal doğumdan korktuğum için. Sezeryan hiç korkulacak bişey değil sonrası biraz ağrılı. Şimdi ki aklım olsa doğumu düşünüp bu kadar ağlayıp dert etmezdim kendime. Yarım saat sürüyor çünkü o kadar da korkutucu bişey değilmiş :)