Aylink merhaba bebeklerim ikiz ve doğdular 🙏🏻İnanırmısın tek bir çatlak olmadı yağ karışımları kullandım ,ve şuan 25 gün oldu Doğum yapalı Ne göbek var Ne çatlak canım (arifoğlu organik çatlak yağı kullandım ,ondan hariç kakao,badem ,vazelin hindistancevizi yağı karışımı yapıp uyguladım)ve bol su 🙂🙂