Eylulykdz Kızlar doktor bebeğin eşi dedi de sizce bebeğin eşi karşıda olur mu? Çünkü baktığım herkeste yanında felan görünüyor ama benimki karşıda görünüyor sonradan bebek oluşabilir dedi de sizce yardımcı olur musunuz ya
Papatyam63 Eylulykdz ikiz gibi eşi o kadar çabuk goztermez i bebekten daha kuucuk daha sonra büyük oluyor
Eylulykdz Papatyam63 ay bilmiyorum doktor eşi dedi de biraz daha beklemeliyim sanırım hatta ilk gördüğümde doktora dedim aaa ikiz mi yok dedi bebeğin eşi o ama sonradan da oluşabilir dedi doktor da baya tecrübeli
Semali1 Bencede ikiz gibi ya harika ne güzel bişey bu çok severim ikiz çocukları 😍 Rabbim gönlüne göre versin inşallah kuzum
Eylulykdz Semali1 ay inşallah bende çok isterim bi düşüğüm olmuştu bundan 3 ay önce o kadar üzüldüm ki Allah inşallah onun yerini doldurmuştur ♥️ Ama doktor eşi dedi
Semali1 Eylulykdz Bende kaybettim seni çok iyi anlıyorum Rabbim ne güzel yeniden nasip etmiş çok şükür hiç belli olmaz biraz daha zaman geçsin sen tekrar git bana niyeyse ikiz gibi geldi ❤️