Lyra zaten gelen 40 içinde olmayacak annemler memleketten gelecekler dçnerken yakın akrabalara götürürler diye düşündüğüm için yaptıracaktım da işte seçemedim :D
MelekAlyaM çok güzel olmuş sayfa ismi görünmüyor yazar mısınız? kaç lira tuttu?
mom8327 bakayım yine de olsun bakması bedava :D
[silindi] ben de biraz öyle düşünüyorum ama üstümde bir toplum baskısı var gibi :D
Misa34 bakıyorum teşekkürler
Mehtap_93 en güzeli amaaan :D
Esra-2121 valla bence de yani yakın akrabalara vereceğim zaten gerisi çöpe atar
Mervenin_Mucizesi . Ama mevlit yapmayı düşünüyorum 40 ı çıksın 2 aylık falan olduğu zaman
benim hiçbir akrabam burada değil, öyle bir etkinlik yapmam muhtemelen
valla haklısınız kendim bile nikah hediyeliklerini saklama konusunda ısrarcı değilim. dolapta duruyor boş boş amaçsızca