Gmzr Busra_y merhaba bende 30.haftadayım bende öyle cok cok siddetlı hıssetmıyorum bu hafta ama hissediyorum oynadıgını yanı yerı daraldıgı için öyle oluyormuş sanırsam
Ozlem2904 Busra_y normal endise etmeyin. Dikkat ettiyseniz belli saatlerde daha cok hareket eder. Uyku duzeninden dolayi. Bebeklerin b suru reflexleride var her zaman tekme yada yumruk seklinde olmuyo hareketleri :)
Asiyes Busra_y ben de 30. Haftadayım aynı durulmalar bende de var ve hareketleri daha derinlerde sanki ,
Busra_y Asiyes canım ben çok tekme falan hissetmiyorum sadece dalga şeklinde oynuyo normaldir inşallah 🤲🏻
SelinYakgul Asiyes biz bugün tam 30 olduk şu yorumu görene kadar kafayı takmıştım bu çocuk neden bu kadar hareketsizleşti diye 🤦♀️
Gmzr Busra_y bence saat takıbı yazın ıcınız daha rahat eder bir kaç gun takıp edın belırlı saatler arası oynamıyorsa demekkı ozaman uykuda olabılır :)
misirveannesi Ay benim sadece sağ yanıma vuruyor 😣 doktora sorucam h.sonu hep sağ tarafımda ayaklarııı
Asiyes SelinYakgul valla benimde öyle ayaklarını mı başını mı sağa dayıyor karnım sertleşiyor tekme felan kalmadı öyle 😀
Asiyes SelinYakgul alın bendende o kadar , bu zamana kadar hiç olmadı ama insanın midesi bozulmuş gibi karın ağrısı geliyor bide
SelinYakgul Asiyes her türlü karın ağrıları mevcut 🤦♀️ Hem adet olacakmışım gibi hem bağırsaklarım bozulmuş gibi. 30. Haftaya girdik huy değişti 😂