Esragkce Cnblt olsaydı çıkardı canım adet günümden 1 gün evel koyu çıktı benm iki gebeliğimdede. Bunlar kuruma çizgisi oluyo yanıltıyo insanı
NurcanNurcan Bir daha ki yaptığında inşallah pozitif çıkar canım ne olursa olsun moralini sakin bozma vardır bunda da bir hayır Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inlallah bence en az 4,5 gün gecikmesini bekle o zaman yap testini ben öyle yaptım