Ela_sedef Tabiki vaaar hayırlı olsun canım tebrik ederiiim benimde böyleydi ilk ogrendigimde 8. Gün dayanamayıp erken gebelik testi yapmıştım böyle silikti hatta erken gebelik olmasına rağmen çok daha silikti seninki normal test ve baya baya belli ay hamilesiiin 🌺 bende aynı yollardan geçtiğim için onun zorluğunu umutlu bekleyislerini yaşadığım için çok iyi anlıyorum seni ondan çok sevdim senin adına Rabbim kucaginada almayı nasip etsin canım 🤲🏻🌺