Kızlar 34+2 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancılar geliyordu değişik şekilde dün konttole gittim nst de bir sancı görülmedi ama doktorum kortizon ve B12 iğnesi yazdı böyle olup bebeği erken gelen var mı bu ikinci hamileliğim sezeryan olucam yine Allah nasip ederse arasından da baya geçti oğlum 6 yaşında bu kız aceleci çıktı gabila tek korkum kuveze düşmemesi lütfen Allah rızası için beni bilgilendirin …