34+4 Bende aynı durumda. Geceleri artık sinirimden ağlıcam. Gündüz uykusu sevmiyorum gün boşa gidiyor gibi geliyor. Ama gece de nerdeyse uyumak imkansız. Ihlamur içiyorum iki gecedir bir nebze rahatlattı..😭 belkide psikolojik bilmiyorum
Yürüyüşe çıktım şimdi, deli gibi yürüyüp yorulursam belki uyurum 🤦🏻♀️