Ceyduygu Kızlar göbiş aşağı inmeden doğum olmuyor mu? Illa ki inmesi mi gerekiyor? Inmeden doğum yapan var mı acaba? 😀
Sinmn Ceyduygu ilk oğlumda göbeğim hiç inmedi, 39+6 da Doğum yaptım.. şimdi 39+2 yim göbeğim de ne zamandır aşağıda ama gelmiyor bebiş 😂
Ceyduygu Meltem19 Esa 36+4 biz daha ama suyum fazla doktor erken gelebilir dedi annemlerde senin göbeğin daha inmedi dogumuna var diyip duruyorlar ama benim icime doguyo daha beklemeyecek benim oğlum 😀
Esa Erken gelcek hissediyorum dediğimde arkadaşlarım göbeğin inmemiş daha zamanı var bence diyorlardı ebe bakmıştı inmemiş vakit var demişti 3 gün sonra yatışım yapıldı 3 gun sonra doğurdum 😂 doğum 37+1 de suniyle başlatıldı ama 3 cm açıklığım hissetmediğim sancılarım vardı ve sağlığı icin gelmesi gerekiyordu 😊
Meltem19 Ceyduygu zamanında saglıkla gelsin inşallah bebiş 🙏ama göbekle alakası yok bence en azından bende oyle olmadı😂