Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar ne olur yardım edin grip oldum yavaştan boğaz ağrım felan da başlıyor 21+1 hamileyim bu durumda nasıl çabuk toparlanirim daha fazla artmadan önerilerinizi bekliyorum
Lavantakokusu Minnakkurabiyeveannesi27 sıcak suyun içine limon zencefil ve bal karışımı yapıp içebilirsin bana iyi geliyor zencefil boğazımı yumuşatıyor
nvn-mutlu Minnakkurabiyeveannesi27 bende iki haftaya yakın griple uğraştım 🤦🏼♀️ Çok geçmiş olsun canım ben karabiber bal karışımı yapıp yatmadan bir kaşık yiyordum boğazlarıma baya iyi gelmişti istersen bir dene canım Rabbim şifa versin inşallah
Sdashn Minnakkurabiyeveannesi27 canım ben de grip olduğum da ıhlamur içtim bol bol su ılık su içine bal koydum boğazım yumuşak olsun diye ıhlamura bal attım C vitamini yüksek olan meyveler ye birde sıcak çorbalar
Minnakkurabiyeveannesi27 Lavantakokusu Kuzum ben kan sulandırıcı kullandığım için zencefil benim için iyi değil zaten bazı şeylerden uzak oldugum için kafam karışık napacam bilmiyorum 🤦
Minnakkurabiyeveannesi27 nvn-mutlu Allah razı olsun canım benim nasıl yapıyorsun peki bana bilgi verebilirmisin
Minnakkurabiyeveannesi27 omerim32 Yok kuzum ben zaten kan sulandırıcı kullandığım için kullanmam yasak
nvn-mutlu Minnakkurabiyeveannesi27 iki tatlı kaşığı bal koyuyorum kaseye üzerine bir çay kaşığı da karabiber koyuyorum karıştırıp yiyorum canım şifa olsun inşallah