Mery94 20 haftaligim ve uyuyamiyorum neyapsam olmuyor sabahliyorum hergün üc saat uyuyorum gündüz uykum yok sabah yok gece yok ben anlamadim ne sagima yatabiliyom ne soluma yanlarim agrior artik karin icim sizliyor
Lavantakokusu Mery94 canım seni korkutmak istemem ama 34 haftalığım bu haftalar çok daha zorlaşıyor, şu an neredeyse ağlayacağım bebekte büyüdüğü için baya tüm vücudum isyanda
gunes1234 Mery94 bende 20 haftalığım uyuyamıyorum lavabo için kalktım daha uyku yok iki saatlikuyku ile duruyorum neden böyle ne yapıcaz
Medusamnd Mery94 ben de oyleyim hatta bir tarafa sürekli yatinca karnimin oldugu bolge komple agriyla kasilarak uyaniyorum. Tuvalete diye kalktim duz yatiyorum simdi. Yukaridaki yorumlari görünce buna da sukur diyelim. Allah vucudumuzu yavas yavas alistiriyor her seye.
Eslemkusun_annesi Lavantakokusu 34+4haftalik olduk uyku falan yok tuvalet ve yatak arasında git gel yapıyorum mide yanması bir yandan kasılmalar desen oyle 20. Haftaları mumla arıyorum🥺🙄
Lavantakokusu Eslemkusun_annesi aynen öyle ya şu an neren ağrıyor desen belimden aşağısı ön arka komple her yerim, mide yanması zaten olmazsa olmaz sağlıkla bir doğuraydık valla ilk 3 ay son 2 ay çok zormuş ben bunu anladım
cennetkokulum_ Eslemkusun_annesi bende 33+6 yım al benden de o kadar ağrı çoğaldıkça uykular haram yalancı sancılar desen cabası üstüne mide yanması da eklendi oooh keyfime diyecek yok yan gel yat osman ama uyuyamama iyi bir temizlik yapmam lazım onu düşünüyorum öyle
ASL93 Arkadaslar hamileliginizde uyuyabildiginiz kadar uyuyun,şuan hayatta en çok özledigim şey deliksiz uyku…..oğlumun gözünün içine bakıyorum uyusada uyusam diye🥲
Lavantakokusu ASL93 ağrılar sızılar yanmalar çişler olmasa uyuyacağız da sen de bilirsin cano ne mümkün 😩☹️
ASL93 Lavantakokusu ayy bilmem mi, 36. Haftada baslamıstı benim agrılarım. Afedersiniz gece wc ye tutuna tutuna gidiyordum yürüyemiyordum,ama sabredin hepsi geciyor bebişi kucagınıza alınca😍
Bitter7 35 haftalıktan yazıyorum bel agrısı kasılmalar migde yanması ölüyorum yürüyüş yasak tuvalete git gel yapıyorum artık nefesim kesiliyor
Lavantakokusu ASL93 çok doğru canım yeterki sağlıkla gelsinler de çekilmeyecek şeyler değil bunlar 🤗♥️
Gzmysf1608 38+5 Cuma Doğum var bende hergğn 2 saat uykuyla duruyorum ne gündüzün belli ne gecem Allah kolaylaştırsın
Handan_65 Mery94 Yalnız değilsiniz bnde gece 2 uyanıyorum 7 8 kadar tık yok basım agrıyor artık 26 haftalık olduk