Yusuf__eren geçmiş olsn verdiginz şurup 6 ay üzeri bebekler için uygundur. Doktoruna sormadan vermeyin bende. Yenidoğan uygun olan ateş düşürücü Calpol dur. O da kilosuna göre verebileceğin şekilde hesaplanır vermen gereken miktar ona gore verilir. Bebeğin üstünü soyup ılık duş aldırın hala ateşi var ise, sadece zibin kalsin üstünde. Ve derece ile koltuk altından sürekli takip edin. 38 39 seyredip düşmüyorsa bence hast götürün. Acil şifalar inşallah