Halidebilbik nildenali doktorum bana kanaman bittiği gibi ertesi ay hemen istiyorsan yapabilirsin demişti ama benim hemen olmadı 10 ay sonra oldu
tugbaacng nildenali bildiğim kadarıyla 6 ay beklenmesi gerektiğini söylüyor doktorlar. Yoksa allah korusun 2. De düşebilirmiş. Eğer düşük yaptıysanız ve hamile kalmak istiyosanız mutlaka bi doktora başvurun bence.
Birgul nildenali 1 adet süresi korundum 45 gün sonra falan adet oldum gusül falan 2 ayı buldu nerdeyse. Korunmayı bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım kimyasal oldu ondan sonraki ay sağlıklı ilerledi çok şükür ☺️
Bktalg 4 ay öncesinde kürtaj oldum ve doktor korunmak konusunda birşey söylemedi ben 4 ay sonra hamile kalmıştım
Semali1 Mayısta kürtaj oldum düşük değil ama kalbi durmuştu bebeğimin. Daha yeni korunmayı bıraktık bakalım hayırlısı olsun inşallah ☺️