Alınan şeker gün içinde tüketilebilir miktarda oluyor zaten, sadece bir anda alındığı için biraz rahatsız edici oldu benim adima bir de gazlı içecek içmeyen biri olarak ac karnına mide bulantısı yaptı. Ama gerekliliği tartışılamaz yıllardır yapılıyor , gebelik diyabeti anne için de bebek için de problem.