Kızlar sabah nişanım geldi sonra sancılar 5 dkda bir olumca gittim hastaneye acıklık 2 cm cok yıpranıyorum ewde cekiyorum hastaneden döndüm eve ama cok yoruldum yarın sabah acıklıgım olmassa sezeryana dönücem artık sezeryandanda korkuyorum of ikiside zormus anne olmak ne zormus