Cerenknt Regl olmam gereken tarihin ustunden tam 14 gün gecti yaptırdığım kan testinde hamile çıktım hatta gec döllenme diye düşündüm ve takvime baktığımda normalde yumurtlama seviyesinin en yuksek olduğu günde regl oldum
Cerenknt Kimyasal gebelik büyük ihtimal doktora sıra bulup gidemedim ama bu durumu yaşayan varmi diye merak ettim
Duy_gu Cerenknt sıra niye bekliyorsun ki. Canım keske acile gitseydin hemen gebe çıkdıysan belkide düşük Olmustur
Semali1 Eğer hamile olup böyle bişey yasadiysan mutlaka doktora gitmen lazım. Allah korusun düşük oluyorsa içinde parça falan kalmaması adına dikkatlice bakmaları lazım. Acilden direk giriş yaptırabilirsin bu konuyla alakalı