Duy_gu ıste ottan b. Ktn seylere aglayasım gelıyo… Eşimle uyumayı ozledım onunla oturup sohbet etmeyı ozledım bırlıkte basbasa kahvaktı yapmayı ozledım😔😔😔 ıkıncı bebektem sonra ya tamamen bana karsı ılgısı bıterse ay salak salak aglayasım var uyuyamıyorum dusuncelerden