HBHediyeZengilBudakolu Sezeryandan sonra normal Doğum yapan var mı sizlerden ve ya tanıdıklarınızdan ?
Kubraasya HBHediyeZengilBudakolu cnm benım ılk dogumum mecburıyetten son anda sezeryan oldu suan 32 haftalık hamıleyım normal cok ıstıorum ama bakalım hayırlısı olsun🤲
icll HBHediyeZengilBudakolu Benim bi arkadaşım yaptı. Bende sezeryan oldum, ikincide nasip olursa normal olmasını çok istiyorum
HBHediyeZengilBudakolu Kubraasya ahh inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Normal girdim Doğuma 41.hafta içindeydim herşey normaldi çatım açılmadı kızımın kalp atışları düştü acil sezeryana aldılar beni de allah nasip ederse şartlar uygun olursa sonuna kadar normal e gidicem bu sefer 😌
HBHediyeZengilBudakolu icll bende Aynen öyle allh nasip etsin olalım. Bana miras migreni bıraktı gitsin vücuttaki hastalıklarımız.
Kubraasya HBHediyeZengilBudakolu ıns cnm bız ıstıoruz ama sartlar ozmn neyı gerektırıosa o oluo hayırlısı olsun hakkımızda saglıkla kucagımıza alalımda gerısı onemlı deıl