Ekimmeselesi kızlar doğum yapalı 3 ay oldu en son doğuma 1 hafta kala ağda yaptım. doğum sonrası tüyler çıkmadı ama terim ağır kokuyor aynı sorunu yaşayan var mı?
Minekorkmaz Ekimmeselesi ilk gebeliğimde bende hep koktugumu hissediyordum keçi peyniri gibi geliyodu ekşimiş süt gibi falan ama dısardan o koku duyulmuyormuş eşim öyle diyodu. Ben hergün duş alıyordum rahatlamak için. Sonra bi anda kesildi öyle kokma hissi
acabakim Ekimmeselesi ben de lohusalık döneminde ilk haftalarda dağ keçisi gibi kokuyordum ve çok terliyordum. Bir anda geçti şükür. Hormonal olabilir bir hekime danis istersen