Duriyeee Biraz iş yaptığım da bile oturunca geri kalkamıyorum . Çok ciddi bel ağrısı yasiyorum. Ayaklarımı hissetmiyorum resmen başka yaşayan var mı ? Acaba bel fıtığı olabilir mi?
0602 Bende aynı durumdayım acaba bel fıtığımı diye düşünüyorum ama iş yapınca kendimizi yoruyoruz ve ondan oluyor doktorunuzda önerirse magnezyuma başlayın ben öylr yaptım çok faydası olmasada iyi geliyor hafif geçiyor 🌸
Duriyeee 0602 0602 ama böyle bir ağrı olamaz. Aslında kendimi yormasamda sırt üstü 1 dj bile kalsam kalkamıyorum ayağa yürüyemiyorum resmen belim taşımıyor sanki kendimi
0602 Duriyeee aynı durumdayız gerçekten özellikle sağ bacağımın üstüne basarken düşecek gibi oluyorum evim dubleks ve merdivenlerden inmeye korkar oldum 18 aylık kızım var ve onu taşımaya dahi korkuyorum bi anda düşeriz diye Herşey Allahtan sağ sağlim kucağımıza almayı nasip eylesin 🌸
Duriyeee Aynen tuhaf yani bu kadar ağrı. Film filan diyecekler diye gitmiyorum bile soramıyorum korkudan
-PembePapatyam- Kızlar yatağınıza altınıza yün yuvarlama serin yün ağrıyı çeker derdi büyüklerimiz ben bu şekilde kurtuldum tutulup kalıyodum yün yuvarlama derdim artık ağrıyla uyanmıyorm şükür.
-PembePapatyam- Duriyeee canım yün yorganın varsa onuda serebilirsin üstüne yat normal yatağına ser üstüne çarşafını geçir bir gece dene farkı gör 😊