Kosmosss Kızlar günün 15-16 saati uyuyorum kendime inanamıyorum 😱 😅 uyanık olduğumda da uzanıyorum eşim löpçüğüm benim diye seviyor 🤣 gebelikten önce 8de eşimle kalkar tüm işlerimi yapar dersime çalışır kitabımı okur film izlerdim gezerdim her şeyi yapardım yani şimdi sadece yatıyorum eşime dayanmış durumdayım🙈 aynı ben gibi olan var mııı bu bebişler neden yatırıyor bizii 🤰🏻