Kızlar kasılmalarım var ama adet sancısı gibi gelmiyor bebek toplanıyor karnım taş gibi oluyor, yarm saat içinde bi 4,5defa oluyor bu. Ve ikinci hamileligim ilkinde sancısız gittim suni sancı aldım o nedenle o acıyı biliyorum ama bu onun kadar şiddetli değil. Cuma günü randevum var sizce doktora gitmelimiyim yoksa böyle dayanılmayacak agrı gelincemi gideyim? 38+6 🥴🥴