Nurss34 Bele yakı yapanlar vardı . Bu hafta yapıcam ama nasıl ne zaman yapacağım unuttum Bilen yazabilir Mi ?
kuzeyinannesi2 Belimin tam ortasına tüm bir yakıyı yapıştırdılar. İki tane kasıklarıma bir tane de göbek deliğime yapıştırdılardı. ( bir adet yakıyı üçe böldüler) biz çocuk istemi için yaptırmıştık. O gün ilişkiye girdik eşimle
kuzeyinannesi2 Nurss34 bilmem ben hemen hamile kaldım ama benim bir sıkıntım da yoktu evliliğimin ilk ayında kaynanam yaptırdı