Buket9419 valla ben 24+2 haftalıgım kızım olck adı rona🥰🥰2 bavul elbıse aldım ole sozde degıl gercek 2 bavul😂dahada almaya devam edıom evlılıkten oncekı tek hayalımdı bır kızımın olması ılk cocgum gonlume gore verdı allahım oda kurmıcm dogumdan sonra tasınma ıhtımalımız var 30 hafta olunca bır besık elbıseler ıcınde dolap alcm elbuse almayada devam edıcrm oyle kese törpü ıste havlu vs onlrıda 30 hafta olunca baslıcm