sedayener- YouTube dan Kağan hocayı dinle canım bana iyi geldi.aslında korkularımız yaşarken o kadar korkunç olmadığını anlıyoruz filan diyor.bende çok kötüydüm dinledikten sonra biraz rahatladım.sonuçta bunu herkez yaşıyor öyle düşün.bu kadar korkunç olsa sürekli doğurmazlardı.illaki biraz ağrımız sızımız olur bence ama bunlar gelip geçici die hep teselli ver kendine