Fatnur38 Kızlar bu vitaminler düşük gebeliğe engel mi mantıken engel yani tamamen olmasada gebe kalmayı zorlastırır mı sizcede bilgisi olan varmı
anonimgelin Fatnur38 benim eksilerdeydi bekarken dodex ampul kırıp içiyordum öyle öyle hafif dengeledim evlenir evlenmez hamile kaldım
31hulya31 Fatnur38 benim de dusukmus canım hamile kaldığım da doktor iğne falan verdi düzeldi çok şükür merak etme hamileliğe engel değil önlemini alıyorlar zaten
Cananyildiz Fatnur38 bu değerler 1 ayda düzeliyor zaten, hamilelige engelden ziyade bircok zararı var tedavi olmak şart.