40569392839495 Kızlar bugün kontrolüm vardı 35haftaluk hamileyim ve doktor suyun çok dedi şekerin olabilir dedi bu durumu yaşıyan varmı süreç nasıl ilerliyo
Prensannesi14 40569392839495 ben şuan o süreç içerisindeyim dahiliyeden randevu aldım diyet yazıcaklar muhtemelen su fazlalığı çok rahatsız ediyor karnım aşırı gergin ve çok fazla büyük oturamıyorum yatamıyorum
noktaninannesi 40569392839495 şeker yüklemesi yaptırmadınız mı? ☺️ Genelde o testte gebelik şekeri olup olmadığı çıkıyor ona göre bir yol izleniyor
Sermec27 40569392839495 benim de suyum fazlaydı 22 de diyete başladım ben 26 da seker yüklemesi yaptırdım ve sekerim cıktı 22 38 arası diyet yaptım 38 haftalık doğum yaptım ben diyet yaptığım halde doğuma kadar hep 1 tık fazlaydı suyum
Feyzabeyoglu 40569392839495 bende 37 haftalık oldum Şeker testimde problem yoktu aslında ama salı günü suyun bi tık fazla dedi doktor Neden oldu hiç bilmiyorum 1 hafta sonra doğumum olcak diye önemsemedi doktor
Prensannesi14 noktaninannesi yaptırdım doktor sınırda olduğunu aslında kendi sınırında olduğunu söylemişti ilerleyen haftalarda şeker çıktı o kadar zor ki yediğin her şeyi seçmek tatlı ihtiyacını bastıramamak sürekli açmışım gibi hissediyorum😞
noktaninannesi Prensannesi14 çok geçmiş olsun ama zaten az kalmış ☺️ Doğumdan sonra doya doya yersiniz umarım ☺️
Nurcanatila6 Feyzabeyoglu aynen benim de bir tık fazlaymış bana da bir şey demedi ekmek pasta börek makarnayı yeme dedi bende zaten olmuşum 39+4 gerek yok dedim 😁