Tubilokko Kızlar gebelıgı ılk ogrendıgımde doktora gittigimde sadece folık asit olarak ımom verdı herhangi bır test yapıp vıtAnmın ılacı vermedı sızce bır sıkıntı olurmu
SgeceC Tubilokko hayır canım bir sıkıntı olmaz hepsinin kullanılacağı dönemler farklı doktorun şuan için yeterli olanı vermiş merak etme
Alka Tubilokko 3 ay bitince folik asit biraktirip demir ve d vitaminine başlatmıştı beni canım . 6. Aydi yanlış hatırlamıyorsam OMEGA 3 de eklendi . 8. Aya girdim şuan magnezyumda eklendi.
sheyda1991 Aydan itibaren başlanır vitamine ve demir ilacına. O zamana kadar sadece folik asit kullanacaksın :)