bbuseersoy1 betanıza göre değilde son adete göre oluyor genelde yarın değilde pazartesi beklemenizi öneririm betanız biraz daha yükselir ve sadece kese değil gittiğinizde bebekte görebilirsiniz ☺️ çünkü doktorum bana 5000 beta değeriyle kese ve muhtemel olarak bebekte görünür demişti birkaç gün daha beklersen seninkisi baya yükselir 🙈