miniginannesi3 Mnkfslyem rabbim kolay ve hayirlisiyla nasip etsin canim sende bizlere dua et insallah
Mnkfslyem miniginannesi3 amin çok teşekkür ederim ederim tabi etmem mi. Rabbim hepimize herkese hayırlısıyla sağlıkla kavuştursun bebişlerimizi inşallah kolay doğum ve sonrası nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲
Prensannesi_0101 Ebru18 hemen hemen her şeyi aldık büyük eşyalar kaldı beşik araba dolap şifonyer. Sizde durumlar nasıl?
Ebru18 Prensannesi_0101 Biz de her şeyini aldık sayılır. Sadece banyo küveti, odası için dekoratif ürünler, halısı, perdesi, ıslak mendili falan kaldı alınacak. 😊
marbling10 miniginannesi3 normalde 50 lerde kaldı ama planlı sezaryenle doğum yapacağım inşallah. O yüzden 40 falan var ☺️