Hangi marka bebek arabası tercih ettiniz ? Ve bebegold markasını bilen var mı ?
Nesli-14 Baby plus canyon kullanıyorum.
Nesli-14 kraft city travel system aldım
Nesli-14 stokke scoott v2 bakıyorum hem rahat kapanıyor en önemli detayda bu
Ben kabin boy araştırıyorum ☺️ Ama bende karar veremedim daha 😬