Merhabalar ben Fransa’dan yazıyorum. Son adet tarihim 16-21 Eylül arası sonrasında hamile olduğumu öğrendim. İlk bebeğimiz. Burada hastaneler çok farklı gittiğimde sadece bir kaç soru soruldu 3. Ayınızda geliniz denildi. Ultrason vb. hiç bir şey yok. Bebek kaç haftalık ne durumda hiç bilmiyorum. Aşırı derece sivilcelerim oluşmaya başladı.Benim bebişim kaç haftalıktır ve Her şey yolunda mıdır sizce? 🙈