Deletedmom_7 ohoo ben 4 yıllık evliyim ömrümü yediler ömrümü susturamazsin canım onları onlar anlayışsız çünkü. Ben daha yeni evli olduğum zamanlar bı kalabalık ortam vardı bebek seviyordum, eşimin halası dedi elalemin çocuğunu sevene kadar kendini kini yap sev. O günden sonra dedim bu insanlar arsız, pişkin laf anlatamazsin boşver diye. O yüzden her şeyin bı zamanı var onlar birinciyi yap ikinci ne zaman derler 😂