Guney16_Enes21 Tugbaras Benimde tam 38de alınacak kilosu çok şükür iyi ama emme refleksi falan gelişmiş olur mu diye aklımda soru işaretleri var. Büyük oğlum tam 39da doğmuştu bi sıkıntı yaşamamıştık
Guney16_Enes21 Eymen_Enis_Ser Temizlik yaptım çok yoruldum oturuyorum vakit geçirmeye çalışıyorum. Doğumu düşündükçe midem falan bulanıyor göz açıp kapayıncaya kadar herşey olsun bitsin istiyorum. Böyle beklemek strese sokuyor insanı
Guney16_Enes21 Eymen_Enis_Ser Senin nasıl geçiyor başka şeylerle meşgul ol sürekli doğumu düşünmek insanı strese sokuyor
Zeyzeynoo Eymen_Enis_Ser hakkımızda hayırlısı olsun inşallah cnm sağlıkla kavuşalım kuzularımıza 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Fatma160615 Sblatc korku heyecan mutluluk karışık bi his ❤️ Zaman hızlı geçiyor 5 yıl bekledim bu anı
2cocukannesiiii Eymen_Enis_Ser Sizin kararınız mi yoksa doktor mu tercih ediyor, benimde 2. Sezeryan olacak doktorum 39. Bitince alırım dedi 🥺