saykoogg Nişanım geldi yaklaşık bi saat önce şimdide çok karnım ağrıyo regl ağrısı gibi ne yapmalıyım ??
Black-34 saykoogg Kaç haftalıksınız dakikalarınızı kontrol edin sürekli devam eder ve geçmezse 3 dakika da 5 dakika da bi sancı varsa mutlaka gidin sağlıkla doğumlar olsun inşallah ❤️🤗🤗
Volkitolki saykoogg benimde regl ağrım gibi oldu Yaklaşık 5-6saat dayandım suyumda nişanımda geldi sabaha karşı 8gibi artık doğrulanıyordum öyle gittim 8cm acılmam olmustu
hlalclk- saykoogg suyun gelmediyse hemen doktora gitme sancıni evde çek derim bn çünkü şimdi gidersen durmadan alttan muayene yapacaklar ama ağrın çoksa bilemiyorum kuzu yine sen daha iyi bilirsin sagsalim alırsın inşallah kucağına 🤲🏻 darısı başımıza 😊
Black-34 saykoogg Sancı şu zamana kadar dinmedi ise mutlaka doktora gidin bizede bilgi verin 🤗❤️Duacınız olacağız sağ Salim gelsin inşallaj doğdu dersiniz
Alka hlalclk- canım bişe sorcam .diyelim baktı bı kere . 3 cm eee kaç dkk sonra geliyor bı daha bakmaya ve neden . Sanki hemen açılacak . Saat başı baksın
saykoogg Black-34 hastanedn eve yolladılar sancım çok ama hiç açılmam yokmuş buyüzden eve gönderildim fakat çok ağrım var
hlalclk- Alka 3 saatte bir bakıyorlar kuzu nstye bağlayacaklar seni gelip gidip bakacaklar açılma ne kadar olmuş diye
ezojuk saykoogg benimde aynı 2 cm acıklgm 5 dk da bir sancım var ama yetmiyor cok yoruldum cok agrim var sezeryanamı dönsem diye düsünüyorum
Nazlimmm 2 gün önce gittim 2 cm açıklık vardı bugün 40 bitti nişanın geldi bel ve sırt ağrımda var kendim eve gelmek istedim bekliyorum bende evde