Perilisa Kızlar 19. Haftamdan itibaren aşırı mide yanması yaşıyorum normaldede mide sorunum vardı ama bu kadar şiddetli değildi. Doktor yazmadan gaviscon içmeye başladım neredeyse her gece içiyorum sizce sorun olur mu her gün içmek zarar verir mi 😢🥺
mathildaa Perilisa sorun olmaz bence cunku bütün hamilelere gaviscon yazıyorlar. Bende kullanıyorum rennie + gaviscon 🥲 +yogurt +tahin +soda elime ne geçerse 🤧🤧
Selin12- Perilisa olmaz canım bende gaviscon kullanıyorum doktorum yazdı içe bilirsin dedi birde cennet hurması yiyorum o mide yanmasını yok ediyor
MerveNur- Perilisa bana doktorum rennie yazdı iyi geliyor ağrıya yanmaya ama doktoruna bence danış bi hastalığın vs bi şeyin varsa belki kullanmaman daha iyidir danışmanı tavsiye ederim
Ballbebek Perilisa hiçbir şey olmaz ama yine de doktoruna danış. Ben şişeyi kafama dikiyorum o kadar yanıyo ve hamilelikten önce 2 endoskopi çektirdim. Aşırı mide problemim vardı.
1nc1_tanem Benimde mide yanması cok oluyo doktorum gaviscon kullanmamda bir sakınca olmadığı söyledi bir de yeterli gelmezse lansor takviye edebilecegimi söyledi tavsiyem ciğ badem ve soda iyi geliyo deneyebilirsin
Perilisa 1nc1_tanem canım lansor gibi ilaçların gebelikte riskli olduğunu duydum aslı var mı bilmiyorum ama doktoruna tekrardan sor istersn
mathildaa Perilisa keske mucizevi bi formul olsada söylesem:( 36 hafta olduk daha çözüm bulamadım yüksek bi kac yastik disinda. Bacak ağrın nedenki? Kramp falansa magnezyum verebilir dr un bilmiyorum kullanıyor musun