Birann 34 yinede çok iyi :( 24 haftaligim yeni başladık ve aşırı iğne korkum var benimde bi iğne olsam 1 saat ağlayan insandim. Ama kendim yapıyorum suan 1. çiyi saglik ocağında yaptrdim gerisini kendim :(( aslında iğne girerken hıc acimiyor benimde korkum buydu ilaç yakıyor çok.