Kasıkta hafif ağrılar kramp gibi
Bazen beyaz bazen sarımsı akıntı
Arada yemeklerden sonra mide bulantısı
Gaz
Sık idrar çıkma
Ve şiddetli bel ağrısı alt kısımda
Hanımlar bu şekilde hamilelikte belirtileri olan oldumu reglime 3 gün var ve bu belirtiler gittikçe çoğalıyor test yapmaya cesaretim yok ama bir yandanda erken öğrenip tedbirli olmak istiyorum çalıştığımdan dolayı fikirleriniz nelerdir