B_U_S_R_A geçmiş olsun. Az önce acilde geldim karın alt bölgesinde 3 gündür ağrı şikayetiyle gittim idrarda enfeksiyon çıktı. İlaç verdi. Yarın alacağım ne olduğunu bilmiyorum. Hiç kullanmakta istemiyorum. Bir tahlil daha istedi o da 3 gün sonra çıkacakmış. En korktuğum şeydi. Bende enfeksiyon kervanına katıldım😭 bol yoğurt ve onun suyunu içeceğim. Sirkeli su deneceğim. Yanma vs yok. Sadece ağrı var. Hafta sonu sınavım vardı su içmedim o mu yaptı oradaki wclerden mi oldu bilemiyorum.