Tugcevemercimek Mummytobe ay valla sadece hurma dedi ama herhalde bi farkı yoktur cok fazla 🙈hurmadansa ahududu yaprağı çayı daha etkiliymiş
Cicilibicili Nurklc38 ben de burada görüp yaptım. Faydası vardır yoktur bilemem ama en azından yapmadım dememek için yapmıştım. 37. Haftadan itibaren 3 ile başlayıp sonra 5 sonra 7 ye çıkardım
2-prensesannesiii Nurklc38 Bencede denemekten zarar gelmez 😂 38.2 de doğdu benim kız birde sıcak suya oturmuştum
Elfvli Nurklc38 hurmayi cok severim. Gebeligimin başından beri hurma yiyorum. Doğuma hiçbir etkisi yok .
Elfvli Nurklc38 bilemiyorum önceki gebeligimde de yedim üstelik. Hemde öyle böyle değil paket paket 🙈😁
2prens-annesii Nurklc38 2 kilo hurma yemişimdir 37. Haftadan beri sonuç 💁🏻♀️ 11 gün önce gelen nişan 1cm açıklıkla 40+3 oldum suni sancıya doğru gidiyoruz gibi 🤦🏻♀️