Hatice232017 3 aylık hamileyim son zamanlarda bu konuda sıkıntı yaşamaya başladm önerileriniz nedir kabızlık için ya sizde yaşiyormusunuz?
Cansuada24 Hatice232017 en büyük kabuslarımdan biri 22+5 olduk hala aynı genelde bol su diyolar canım baskada yapcak bişe yok
aysefatma12 Hatice232017 bende yasadim 2 aylikken basladi suanda ara ara oluyor :( Komposto yaptim biraz rahatlatiyor
Serpil-Harun21 Hatice232017 36haftalık oldum bitmedi tükenmedi canım yanıyo artık 😀hiçbişeyde fayda etmio kan ilacından oluyo
Zhrafath Hatice232017 benim dogumdan sonra oldu canım komposto su hiç bişey düzeltmedi yeşillik roka falan iyi geldi bana da o şekilde geçti
kadifemsii Hatice232017 12. Hafta itibariyle ilaçlara başladım kan Demir vs. Doktorumun yazdığı kan ilacı kabızlığı engelliyor . Doktorunuza sorun isterseniz belki ilaç verir
kadifemsii Hatice232017 bana doktorum iki tane yazmıştı biri pembe haptı diğeri turuncu kapsül. Kapsül olan aşırı iyi geliyor . Doktorunuz yardımcı olacaktır size
Handan_65 SABAHLARI KAHVALTI YAPMADAN YANİ AÇ KARNINIZA 1 YADA 2 SAAT ÖNCE KURUKAYISI VE ÜSTÜNE 1 BARDAK SU İÇİN TUVALETTEN CIKAMAYACAKSINIZ HERKES DENESİN 🤣🤣🤣🤣🤣
BirPatiSever Handan_65 bende hiç işe yaramıyor kayısı, hatta hiç bi yöntem işe yaramıyor. Duphalac da dahil
kadifemsii mathildaa değiştirebilirsiniz aslında . Doktorum özellikle kabızlık şikayetin varsa ona göre ilaç yazacağım dedi ve çok şükür öyle bir sıkıntım yok cidden zor çünkü
mathildaa Hatice232017 sabah aç karina 1 bardak sıcak suya gün kurusu kayisi atıp iliyinca suyu ic kayisiyi ye :) kahverengi olan kayisidan ama
Esila75 Gerçeken çok büyük bir sıkıntı ama şuan kayısı ve ceviz biraz farda etti allah yardımcınız olsun kızlar
mathildaa kadifemsii demirim iyide ferritin biraz düşük çıkmıştı, dahiliyeci başlattı kendi dr um geri biraktirdi son tahlillerde. daha gerek kalmaz herhalde 36 hafta olduk ama mahvetti beni o ilac ya
kadifemsii mathildaa kadın doğum doktorunuz daha iyi bilir tabi . Benim kan değerlerim düşüktü işk doğumumda doğumdan sonraki 3 aya kadar kullanmıştım şimdi tekrar başladım. Doktorunuz gerek yok dediyse ne mutlu size ilaç kullanmak resmen yıpratıyor 😀
Rukabella Ne yaptıysam geçmedi. Kayısılar kompostolar hatta doktorum duphalac diye bir şurup vermişti o bile fayda etmedi. Tek faydayı zeytinyağı incir küründe buldum. Şiddetle tavsiye ederim 🌸
mathildaa kadifemsii sadece ferritin değil dimi sizin demirde düşük sanirim?, valla biri başlattı biri biraktirdi umarim doğrusu budur… zaten hamilelikte kullanmadığım ilac kalmadi maalesef
Sedef153 Hatice232017 duphalac doktorunuza danışıp bunu alabilirsiniz tadi yoğun serbet gibi. Buna ek kayisi, gun kurusu,incir ve kefir tuketiyorum