FusunF 27+5 haftalık hamileyim sağ üst tarafım boşluk derler Ya oraya birşey batıyor gibi oturunca çok batıyor uzanırken çok az 2 gündür oluyor ve akşam 8 den sonra oluyor gündüz olmuyor yaşayan varmı doktora sorsam gel der yarın gitmeyi düşünüyorum
Belfam FusunF tam olarak neresi dediniz anlayamadım. Ben de 27+3 üm sağ kaburgamın altı karaciğerin olduğu kısım ağrıyor bi haftadır aynı yer mi acaba
leylo29 FusunF Bnimde sksamlari gerilme oluyor sertlesme oluyor ya sol tarafimda cnm ozellikle aksamlari ne oturabiliyom nede yatabiliyom ya 24+1haftalik oldum
FusunF Belfam benimde orası sanırım batma gibi akşamları oluyor sağ tarafım neden agrıyor siz gttiniz mi doktora
Belfam FusunF haftaya gideceğim doktora. Karnım iki haftada iyi büyüdü baskı yapıyor diye düşüncem ama hareketleri de daha aşağı tarafta hissediyorum umarım ciddi bi sorun yoktur
Btltncy Bende reflü gibi bir şey olmuştu o zaman olmuştu, birde bebeğin en yukarıda olduğu zamanalr olduğu icin normal diye düşünüyorum, bende daha sonra gecti çünkü