Benim iki çocuğum ve ve şuan üçüncüye gebeyim.Dogum yaptığım özel hastanelerde doğum için gittiğimde hemen doğumhane aldılar.ama goriyirumki bazı hastanelerde odada sancini çekip doğum anında doğumhaneye alıyorlarmış.Bu nasıl oluyor ve İstanbul Avrupa yakasında varmı böyle hastaneler